Tisk a recenze
Recenze
"Avšak největším a nejpříjemnějším překvapením byla Barbora Čechová v roli Denisy / Mamzelle Nitouche. Její dívčí půvab a především čistý a průzračný hlas povznesl hru na úplně jinou úroveň."
Region Opavsko; 15. 10. 2019
"Nejvýraznější postavou a magnetem opavské inscenace byla v neděli Barbora Čechová v roli Denisy de Flavigny. Mladá sopranistka představitelsky zazářila a také po pěvecké stránce byla nejpřesvědčivější."
Milan Bátor
Ostravan.cz; 14 . 10. 2019
(Mamzelle Nitouche)
"Barbora Čechová byla díky svému křehčímu sopránu přesvědčivou, naivně zamilovanou Gildou."
Helena Havlíková
Operaplus.cz; 16. 4. 2022
"Barbora Čechová dala roli Gildy křehkost a naivitu mladé, nezkušené dívky. Subtilní a něžné koloratury doplnila výmluvnou mimikou."
Jana Gélová
Opavský deník; 11. 3. 2022
(Rigoletto)
"Tato sopranistka se představila jako Helena Zarembová poprvé ve své kariéře a její výkon je pozoruhodný. Čechová herecky dokázala prosadit svou neústupnost a paličatost, i pěvecky svým štíhlým a hebkým sopránem s dobrou výslovností okouzlila."
Milan Bátor
Ostravan.cz; 25 . 4. 2022
(Polská krev)
"Dařilo se i sopranistce Barboře Čechové, která ztvárnila jeho dceru Terinku v dobré hlasové kondici s půvabným výrazem. Známá píseň "Na podzim v ořeší" se jí opravdu povedla."
Milan Bátor
Ostravan.cz; 13 . 1. 2023
(Jakobín)
"Princovu sestru Mi-tchu-sien v neděli sehrála Barbora Čechová. Mladá sopranistka zdařile rozvíjí své divadelní zkušenosti a může se opřít také o svou praxi vystudované psycholožky. Pěvecký projev Čechové byl plný poezie, pokory a niternosti. Podařilo se jí vyjádřit tíhu údělu čínské princezny včetně zmařené lásky. Její citové zhroucení bylo plné dramatické opravdovosti, která bez patosu dokázala dojmout."
Milan Bátor
Ostravan.cz; 22 . 2. 2023
(Země úsměvů)
"V jednom konkrétním čísle zazní sólová operní árie, kterou na premiéře líbezně ztvárnila sopranistka Barbora Čechová."
Milan Bátor
Ostravan.cz; 29. 1. 2024
(Carlovo opavské divertimento; činohra)
Anninu napoprvé ztvárnila Barbora Čechová, jejíž stříbřitý soprán byl nejkrásnějším hlasem sobotní premiéry. Ve srovnání s předešlými výkony můžeme konstatovat, že se Čechová dostává svým postavám čím dál víc na kobylku i herecky. Její Annina měla velkou dynamiku, kterou provázela práce obličejové mimiky, dobrý pohyb a skvěle zvládnutý pěvecký part.